Hart Verwarmend Samen, campagne jassenactie

De stichting Samen voor Eindhoven heeft een inzamelingsactie gestart om je oude jas te doneren aan daklozen.
11/21/door Antonie de Rooij

Rudolph’s Bakery 2

Zeg je bakken, dan zeg je Rudolph van Veen. De Meester Patissier, bekend van onder andere tv-zender 24Kitchen...
09/21/door Antonie de Rooij

Presentatie BanGroep

Om de BanGroep te presenteren is er een korte film gemaakt met ambassadeur Björn van der Doelen.
07/21/door Antonie de Rooij

Huisstijl en positionering ICT Slim

ICT Slim is een nieuwe aanbieder van soft- en hardware applicaties en met een 24 uurs service dienstverlening.
05/21/door Antonie de Rooij

Huisstijl Brichetta wine & cookery

Brichetta wine & cookery is een nieuwe ambachtelijke take away die hele mooie verse producten maakt zoals spareribs en kipsaté.
03/21/door Antonie de Rooij

Start campagne Hart Verwarmend Samen

Met de campagne ‘Hart Verwarmend Samen’, ontwikkeld door DHvV, is er een start gemaakt in 23 zorginstellingen met een initiatief tegen eenzaamheid.
02/21/door Antonie de Rooij

BanBouw bier…

Met de honing die afgelopen jaar met BanFonds is geproduceerd, is er nu ook BanBier.
01/21/door Antonie de Rooij

Een gezond 2021

“Beauty is the light in your heart.”
01/21/door DHvV

BanFonds honing

Dit jaar is de eerste honing geslingerd afkomstig uit het bijenonderkomen aan de Broekdijk in Nuenen.
11/20/door Antonie de Rooij

BanBouw Impressie Showcase

Deze showcase geeft een impressie wat we voor BanBouw en de diverse stakeholders hebben ontwikkeld, van concept, uitvoering tot en met implementatie.
06/20/door DHvV

Op je gezondheid!

Op je gezondheid
04/20/door DHvV

OranjeKade Helmond

Voor de projectontwikkelaar Rezidenz heeft DHvV de branding en merkpositionering ontwikkeld voor het nieuwbouwproject OranjeKade.
03/20/door Antonie de Rooij
© De Heeren van Vonder