Aandacht & Dichtbij

Een opvallende arbeidsmarktcampagne.
01/24/door Antonie de Rooij

Eindhoven Business Awards 2023

In het jaar waarin we met De Heeren van Vonder 25 jaar bestaan zijn we genomineerd voor de Eindhoven Business Awards 2023.
01/24/door Antonie de Rooij

Nominatie Eindhoven Business Awards 2023

In het jaar waarin we met De Heeren van Vonder 25 jaar bestaan zijn we genomineerd voor de Eindhoven Business Awards 2023.
01/24/door Antonie de Rooij

GOA Vodka een nieuwe wodka op de Nederlands markt

Voor het nieuwe merk GOA Vodka werd een branding ontwikkeld met het expressieve logo van Wacky, de kat met drie ogen. Het logo is een sterk grafisch beeld dat als drager fungeert voor de communicatiemiddelen van GOA Vodka.
11/23/door Antonie de Rooij

Projectbrochure Boord Nuenen

Voor de projectontwikkelaar Rezidenz ontwikkelde DHvV de projectbrochure, logo en positionering voor de luxe boerderijwoningen in het hoge segment. Een hardcover boek met preeg en goudfolie als ondersteuning voor de verkoop voor Boord Nuenen.
10/23/door Antonie de Rooij

De Heeren van Vonder 25 years

Mooi om te zien dat onze marketingcommunicatie verder gaat dan een branding traject of campagne, onze 'gouden eitjes' worden op diverse vlakken, groot of klein... vers gelegd. Kortom, 25 years De Heeren van Vonder, futureproef... onze concepten. It's now or... for the next 25 years.
09/23/door Antonie de Rooij

Sports for Children signing van de bus

Sports for Children heeft na 10 jaar een nieuwe bus, deze signing laat zien wat de foundation allemaal doet. Van het ophalen, opknappen en doneren van de gebruikte sportmaterialen aan kinderen over de hele wereld tot onze ambassadeurs, Lieke en Sanne Wevers en Epke Zonderland. Ook de webshop waar van de restmaterialen tassen, kussens, laptophoesjes etcetera gemaakt zijn is te zien onder het label Game-on.
08/23/door Antonie de Rooij

Magazine Aandacht & Dichtbij

Voor de zusterorganisaties Archipel Rinette en Archipel Thuis heeft DHvV het magazine ‘Aandacht & Dichtbij’ ontworpen, met artikelen over cliënten, medewerkers en andere betrokkenen. Beide zorginstellingen zijn op zoek naar nieuwe medewerkers: Helpenden Plus, Verzorgenden IG, Verpleegkundigen en Hulp in het huishouden.
08/23/door Antonie de Rooij

Nieuwe branding Archipel Rinette

Rinette Zorg heet vanaf juni 2023 Archipel Rinette. DHvV ontwierp voor deze zorginstelling de huisstijl, waarbij duidelijk de link is gelegd naar zusterorganisatie Archipel Thuis. Tevens is de merkpositionering ontwikkeld waarbij de belangrijkste kernwaarden tot uiting komen in de nieuwe payoff: ‘Huiselijke ondersteuning dichtbij’.
06/23/door Antonie de Rooij

Corporate identity voor Zùlekker delicatessen

In Aarle-Rixtel is een nieuwe delicatessenzaak geopend waarvoor de complete corporate identity en positionering is ontwikkeld. Het logo heeft een vriendelijke en eigen uitstraling, die doorgetrokken is in diverse vormuitingen inde complete huisstijl van signing op het pand tot en met diverse verpakkingen.
04/23/door Antonie de Rooij

Nieuwe positionering AEC administratie & consultancy

Voor AEC accountants & consultancy is een nieuwe positionering ontwikkeld. Met de positioneringslogan 'boerenslim' wordt op een no-nonsense wijze invulling gegeven aan de propositie van AEC om op een duidelijke en klare taal vraagstukken te behandelen van de cliënten. Dit is visueel gemaakt met een nieuwe website en diverse social media uitingen.
03/23/door DHvV

Nieuw logo Lighttown Brewers

Drie bevriende brouwerijen in Brabant, 100 Watt Brewery, Van Moll Craft Beer en Stadsbrouwerij 013, openen in februari 2023 een gloednieuwe, gezamenlijke brouwerij: Lighttown Brewers.
11/22/door DHvV
© De Heeren van Vonder