Huisstijl Brichetta wine & cookery

Brichetta wine & cookery is een nieuwe ambachtelijke take away die hele mooie verse producten maakt zoals spareribs en kipsaté.
03/21/door Antonie de Rooij

Start campagne Hart Verwarmend Samen

Met de campagne ‘Hart Verwarmend Samen’, ontwikkeld door DHvV, is er een start gemaakt in 23 zorginstellingen met een initiatief tegen eenzaamheid.
02/21/door Antonie de Rooij

BanBouw bier…

Met de honing die afgelopen jaar met BanFonds is geproduceerd, is er nu ook BanBier.
01/21/door Antonie de Rooij

Een gezond 2021

“Beauty is the light in your heart.”
01/21/door DHvV

BanFonds honing

Dit jaar is de eerste honing geslingerd afkomstig uit het bijenonderkomen aan de Broekdijk in Nuenen.
11/20/door Antonie de Rooij

BanBouw Impressie Showcase

Deze showcase geeft een impressie wat we voor BanBouw en de diverse stakeholders hebben ontwikkeld, van concept, uitvoering tot en met implementatie.
06/20/door DHvV

Op je gezondheid!

Op je gezondheid
04/20/door DHvV

OranjeKade Helmond

Voor de projectontwikkelaar Rezidenz heeft DHvV de branding en merkpositionering ontwikkeld voor het nieuwbouwproject OranjeKade.
03/20/door Antonie de Rooij

VarVit multivitamine

Voor het nieuwe product VariVit heeft DHvV de complete branding, merkpositionering en verpakking ontwikkeld.
03/20/door Antonie de Rooij

Te huur – Twee mooie werkplekken

Twee mooie werkplekken, monumentale stijlvolle kantoorvilla, centrum Eindhoven...
02/20/door DHvV

Marantz Moments

In navolging op het succesvolle magazine 'Marantz Memories' heeft DHvV het online platform 'Marantz Moments' ontwikkeld...
02/20/door DHvV

Andy Marcelissen trapt social media actie af…

Voor de werknemers van BanBouw is een interne en externe campagne opgestart om de medewerkers en relaties te motiveren meer met
11/19/door Antonie de Rooij
© De Heeren van Vonder