BanBouw bier…

Met de honing die afgelopen jaar met BanFonds is geproduceerd, is er nu ook BanBier.
01/21/door Antonie de Rooij

Een gezond 2021

“Beauty is the light in your heart.”
01/21/door DHvV

BanFonds honing

Dit jaar is de eerste honing geslingerd afkomstig uit het bijenonderkomen aan de Broekdijk in Nuenen.
11/20/door Antonie de Rooij

BanBouw Impressie Showcase

Deze showcase geeft een impressie wat we voor BanBouw en de diverse stakeholders hebben ontwikkeld, van concept, uitvoering tot en met implementatie.
06/20/door DHvV

Op je gezondheid!

Op je gezondheid
04/20/door DHvV

OranjeKade Helmond

Voor de projectontwikkelaar Rezidenz heeft DHvV de branding en merkpositionering ontwikkeld voor het nieuwbouwproject OranjeKade.
03/20/door Antonie de Rooij

VarVit multivitamine

Voor het nieuwe product VariVit heeft DHvV de complete branding, merkpositionering en verpakking ontwikkeld.
03/20/door Antonie de Rooij

Te huur – Twee mooie werkplekken

Twee mooie werkplekken, monumentale stijlvolle kantoorvilla, centrum Eindhoven...
02/20/door DHvV

Marantz Moments

In navolging op het succesvolle magazine 'Marantz Memories' heeft DHvV het online platform 'Marantz Moments' ontwikkeld...
02/20/door DHvV

Andy Marcelissen trapt social media actie af…

Voor de werknemers van BanBouw is een interne en externe campagne opgestart om de medewerkers en relaties te motiveren meer met
11/19/door Antonie de Rooij
Signing To Build pand

Signing Smeulders Interieurgroep en To Build

Het bedrijf To Build maakt deel uit van de Smeulders Interieurgroep. Deze lijn is herkenbaar doorgezet in de signing van de panden en het wagenpark.
09/19/door Antonie de Rooij

Kanters nieuwe corporate identity

De complete Kanters organisatie heeft een rebranding ondergaan. Met als start het logo en de huisstijl.
08/19/door Antonie de Rooij
© De Heeren van Vonder