• Branding

Een merk is net een mens, met persoonlijkheid en eigen karaktertrekken. Het ene merk is charismatisch, het andere vrolijk, soms chique of juist weer laagdrempelig. De kernwaarden van een organisatie of product laten we tot uitdrukking komen in het merk. Hiermee geven we uiting aan het (gewenste) imago en zorgen we voor herkenbaarheid.

We doen dit middels huisstijl, tekst, grafische look&feel, fotografie en typografie. Het resultaat is merkpositionering. Je ‘positioneert’ dus in feite je product of dienst tussen de concurrenten. Onze missie is om te zorgen dat een merk fans krijgt en daarmee een ‘lovemark’ wordt.

  • Your CCO

Organisaties met een sterke focus op branding zijn meestal succesvoller. Deze focus wordt geleverd door een Chief Creative Officer (CCO) die met brainpower van de rechter hersenhelft creatieve ondersteuning biedt aan de CEO. Het benaderen van zaken vanuit een ander perspectief helpt bij het verkrijgen van waardevolle inzichten en concepten.

Your CCO levert: communicatie conceptontwikkeling, onverdeelde focus, creatief klankbord, trendwatching.

  • Graphic Design

Graphic design is natuurlijk een onderdeel van branding en conceptontwikkeling. Daarnaast is ook een discipline op zichzelf. Denk aan boeken, magazines, brochures en affiches. We hebben met DHvV op het gebied van boeken een reeks bestsellers ontworpen voor Rudolph van Veen en 24Kitchen, maar ook ‘coffee table books’ die van New York tot Paris de boekhandels sieren, voor Jan des Bouvrie, Eric Kuster en Axel Vervoordt.

  • Concepten

Met een communicatieconcept trekken we aandacht, wekken we interesse en verlangen op, en roepen we vervolgens op tot actie! Hiervoor is creativiteit nodig, want het moet onderscheidend zijn. Dit kan met uiteenlopende zintuigen en middelen. Online, offline, vormgeving, fotografie, tekst, film, beeld, geluid en soms zelfs geur. Het gaat om het concept. Zo raken we de doelgroep recht in het hart.

  • Interne communicatie

Medewerkers vormen het grootste kapitaal van organisaties. Het is daarom van belang om hier aandacht aan te geven. Het ontwikkelen van strategiën om de bedrijfscultuur intern uit te dragen, medewerkers te informeren, involveren en motiveren is een vak apart. ‘Gamification’ kan hierbij een effectieve rol spelen.

Verandering kan grote invloed hebben zijn op de productiviteit in uw organisatie. Maar zelfs positieve verandering kan werknemers negatief beïnvloeden wanneer die onvoldoende of slecht gecommuniceerd wordt. Strategische interne communicatie mobiliseert werknemers achter ​​missies die bepalend zijn voor het succes van uw organisatie.

© De Heeren van Vonder