Branding A1 Vastgoed

Voor A1 Vastgoed is een branding ontwikkeld waarin dit is doorgevoerd van logo, huisstijl tot en met de website. Een sterke naam en huisstijl die meteen laat zien wat de core business is van deze investeringsmaatschappij.
12/24/door Antonie de Rooij

Branding Bald Brewer

Bald Brewer waterkefir is niet zomaar een drankje; het is een belofte van een gezonder leven. Boordevol probiotica en zonder toevoegingen, kies voor Bald Brewer en omarm een leven vol energie en kracht!
12/24/door Antonie de Rooij

Positionering wielercafé Velosoof

Een opvallende arbeidsmarktcampagne.
04/24/door Antonie de Rooij

Aandacht & Dichtbij

Een opvallende arbeidsmarktcampagne.
01/24/door Antonie de Rooij

Eindhoven Business Awards 2023

In het jaar waarin we met De Heeren van Vonder 25 jaar bestaan zijn we genomineerd voor de Eindhoven Business Awards 2023.
01/24/door Antonie de Rooij

Nominatie Eindhoven Business Awards 2023

In het jaar waarin we met De Heeren van Vonder 25 jaar bestaan zijn we genomineerd voor de Eindhoven Business Awards 2023.
01/24/door Antonie de Rooij

GOA Vodka een nieuwe wodka op de Nederlands markt

Voor het nieuwe merk GOA Vodka werd een branding ontwikkeld met het expressieve logo van Wacky, de kat met drie ogen. Het logo is een sterk grafisch beeld dat als drager fungeert voor de communicatiemiddelen van GOA Vodka.
11/23/door Antonie de Rooij

Projectbrochure Boord Nuenen

Voor de projectontwikkelaar Rezidenz ontwikkelde DHvV de projectbrochure, logo en positionering voor de luxe boerderijwoningen in het hoge segment. Een hardcover boek met preeg en goudfolie als ondersteuning voor de verkoop voor Boord Nuenen.
10/23/door Antonie de Rooij

De Heeren van Vonder 25 years

Mooi om te zien dat onze marketingcommunicatie verder gaat dan een branding traject of campagne, onze 'gouden eitjes' worden op diverse vlakken, groot of klein... vers gelegd. Kortom, 25 years De Heeren van Vonder, futureproef... onze concepten. It's now or... for the next 25 years.
09/23/door Antonie de Rooij

Sports for Children signing van de bus

Sports for Children heeft na 10 jaar een nieuwe bus, deze signing laat zien wat de foundation allemaal doet. Van het ophalen, opknappen en doneren van de gebruikte sportmaterialen aan kinderen over de hele wereld tot onze ambassadeurs, Lieke en Sanne Wevers en Epke Zonderland. Ook de webshop waar van de restmaterialen tassen, kussens, laptophoesjes etcetera gemaakt zijn is te zien onder het label Game-on.
08/23/door Antonie de Rooij

Magazine Aandacht & Dichtbij

Voor de zusterorganisaties Archipel Rinette en Archipel Thuis heeft DHvV het magazine ‘Aandacht & Dichtbij’ ontworpen, met artikelen over cliënten, medewerkers en andere betrokkenen. Beide zorginstellingen zijn op zoek naar nieuwe medewerkers: Helpenden Plus, Verzorgenden IG, Verpleegkundigen en Hulp in het huishouden.
08/23/door Antonie de Rooij

Nieuwe branding Archipel Rinette

Rinette Zorg heet vanaf juni 2023 Archipel Rinette. DHvV ontwierp voor deze zorginstelling de huisstijl, waarbij duidelijk de link is gelegd naar zusterorganisatie Archipel Thuis. Tevens is de merkpositionering ontwikkeld waarbij de belangrijkste kernwaarden tot uiting komen in de nieuwe payoff: ‘Huiselijke ondersteuning dichtbij’.
06/23/door Antonie de Rooij
© De Heeren van Vonder