Marantz
Because Music Matters
Because Music Matters
Because Music Matters
Het audio brand Marantz is in 1953 – gedreven door de passie voor muziek – in New York begonnen met het bouwen van premium audioapparatuur. Deze identiteit vormt de ziel van het merk en is de basis voor de merkpositionering, hetgeen tot uitdrukking komt in alles wat DHvV sinds 1998 voor Marantz heeft ontwikkeld, wereldwijd. Because Music Matters.
Bij het 60-jarig jubileum van Marantz zijn wij teruggegaan naar de roots van Marantz in New York. Daar hebben we muzikanten gefotografeerd in de bekende jazzclubs die Saul Marantz inspireerden tot het bouwen van premium audio apparatuur.
Voor de Marantz MusicLink Series is een brochure ontwikkeld die gelanceerd wordt op de dealershow in Malaga. Modern classic. Legendary sound. Combining style and sophistication.
Ter gelegenheid van het 30-jarig jubileum van Marantz brand ambassador Ken Ishiwata heeft De Heeren van Vonder een exclusief boekwerk met SACD-artwork ontwikkeld, en tevens een filmische presentatie. Dit document is inmiddels wereldwijd onder ‘audiophiles’ verworden tot een waar collectors item.
Met het magazine Marantz Memories heeft Marantz een aantal ambassadeurs geïnterviewd die enthousiast vertellen over hun Hi-Fi-beleving door de jaren heen. Ze vertellen over hun passie voor het merk en de ultieme ervaring van de Marantz sound. Het concept en de vormgeving werd door DHvV ontwikkeld. Because Music Matters…
Voor Marantz ontwikkelde DHvV de global campagne, uitgevoerd in een on-line versie en de gedrukte middelen waaronder de brochure. Met het thema ‘the sound of craftmanship’ laten we beroepsmuzikanten in hun eigen omgeving zien hetgeen tot uitdrukking komt in de merkpositionering ‘because music matters’.
Marantz heeft haar nieuwe producten gepresenteerd op het global event op Malta. De nieuwe Premium lijn is te zien in een luxe vormgegeven boek ontwikkeld door DHvV.