Collab

Nieuwe tijden vragen om slimmere manieren van werken. Collab bundelt vijf essentiële disciplines voor Het Nieuwe Samenwerken. Brains, Bytes, Buildings, Beings en Branding. De Heeren van Vonder zijn binnen Collab verantwoordelijk voor de discipline ‘Branding’. Hands-on collaboration.

col-lab.nl

Story of Life

Story of Life is een initiatief van De Heeren van Vonder en gaat over uw emotionele nalatenschap. Welk verhaal wilt u nalaten aan uw dierbaren? Story of Life maakt hier een mooi document van in de vorm van bijvoorbeeld een boek, film of website. In veel gevallen is het mogelijk om dit in enkele dagen klaar te hebben, waarbij het een passende herinnering vormt bij een uitvaart.

storyoflife.nl

MVO

Maatschappelijk verantwoord ondernemen. De Heeren van Vonder stellen hun diensten ter beschikking aan diverse maatschappelijke en goede doelen en willen op deze manier een steentje bijdragen aan een betere en mooiere wereld.

Kunst

Kunst heeft vaak een innovatief, creatief en sympathiek karakter en kan daarom imago-verhogend werken voor uw organisatie. Er is een groot verband tussen ons werk en kunst. De Heeren van Vonder hebben een breed netwerk op dit gebied. Wij adviseren klanten graag bij de aanschaf van kunst en verwerken ook regelmatig kunst in communicatieconcepten, met onder andere werken van Antonie de Rooij en Lex Grote.

antoniederooij.nl

Sports for children

De Sports for Children Foundation houdt zich bezig met het inzamelen en repareren van in Nederland afgeschreven sporttoestellen en stelt deze ter beschikking aan ontwikkelingslanden. De Heeren van Vonder zijn bedenker van deze foundation en bekleden een bestuursfunctie.

sportsforchildren.nl

Kans voor dans

De Stichting Kans voor Dans helpt dansers in opleiding met het verwerven van fondsen en kansen om zich verder te ontwikkelen in hun danskunst. De Heeren van Vonder bekleden een bestuursfunctie.

kansvoordans.nl

Eindhoven Design

Eindhoven Design kent waarmerken toe aan ontwerpen, waarmee het garandeert dat het een origineel Eindhovens ontwerp betreft. Het doel hiervan is om Eindhoven als designstad beter op de ‘kaart’ te zetten en op deze manier een steen bij te dragen aan citymarketing en het verstevigen van de designcommunity van deze stad. De Heeren van Vonder zijn de oprichters van dit waarmerk.

eindhovendesign.com