Interfocos productinformatie-dagen campagne

Geplaatst op 3 april 2015 by DHvV

Voor Interfocos (haardenfabrikant van de merken Barbas en Bellfires) is het belangrijk om de technici van de dealers op de hoogte te houden van de laatste ontwikkelingen. Hiervoor werd een campagne ontwikkeld om dit onder de aandacht te brengen. Doel is zoveel mogelijk inschrijvingen te creëren voor de productinformatie-dagen. Er werd een on-line en een DM-actie ontwikkeld rondom het thema ‘hot news’ met o.a. het bekende Tabasco flesje.
_PRESENTATIE_A3_INTERFOCOS-3 _PRESENTATIE_A3_INTERFOCOS-5 _PRESENTATIE_A3_INTERFOCOS-6 _PRESENTATIE_A3_INTERFOCOS-7 _PRESENTATIE_A3_INTERFOCOS-8IMG_7024


De Heeren van Vonder maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten